Rynek reklamowy Telegram
Wyświetlane są do 10 kanałów Telegram. Zarejestruj się, aby zobaczyć wszystkie 3135









Wyświetl witryny według tematu:
Wyświetl witryny według kraju:
Dlaczego warto reklamować się na kanałach Telegram
Telegram nie jest już tylko komunikatorem. Z milionami użytkowników na całym świecie i ogromną liczbą grup i kanałów w różnych niszach, ma ogromny potencjał dla marketerów promujących firmy dowolnego typu i wielkości, a także dla twórców linków, których celem jest kierowanie bardziej zaangażowanego ruchu na strony internetowe. Publikując reklamę na aktywnym kanale, możesz dotrzeć do tysięcy docelowych odbiorców, przedstawić im swój produkt lub usługę, skierować ich na swoją stronę internetową lub kanał i przekształcić ich w potencjalnych klientów, ostatecznie zwiększając swoje zyski.
Jak znaleźć najlepsze kanały reklamowe na Telegramie?
Publikowanie reklam na byle jakim kanale przyniesie niewielkie lub żadne korzyści. Znalezienie grupy docelowej jest najważniejszym krokiem do odniesienia sukcesu w kampanii reklamowej na Telegramie. Jak to zrobić? Wybierz kanały Telegram odpowiednie dla swojej niszy. Jeśli prowadzisz lokalną działalność, warto wybrać te, które mają subskrybentów z Twojego regionu. Przeanalizuj również dane kanału, w tym koszt subskrypcji, zasięg postów, zaangażowanie i inne.
Po wybraniu żądanych kanałów Telegram możesz przystąpić do publikowania wiadomości reklamowej. Można to zrobić na kilka sposobów:
- Skontaktować się bezpośrednio z właścicielem i przekonać go do publikacji.
- Zaoszczędź czas i wysiłek, korzystając z platformy reklamowej Telegram, takiej jak Collaborator, aby znaleźć odpowiednie kanały i złożyć zamówienie na publikację.
- Skorzystaj z oficjalnej platformy reklamowej Telegram, która umożliwia reklamy typu „jeden do wielu”. Oznacza to, że Twoja reklama zostanie opublikowana w wielu publicznych kanałach Telegrama z ponad 1000 subskrybentów. Nie możesz jednak wybrać konkretnych kanałów, w których pojawi się Twoja reklama, a ponadto istnieją ograniczenia dotyczące znaków i elementów wizualnych.
Korzyści z używania Collaborator.pro
Collaborator.pro to rynek reklamowy, który pomaga reklamodawcom dotrzeć do docelowych odbiorców za pośrednictwem najlepszych kanałów Telegram zaledwie kilkoma kliknięciami, a właścicielom tych kanałów zarabiać na nich.
Poniżej znajdują się kluczowe korzyści z używania Collaborator do reklamowania i zarabiania pieniędzy na Telegramie:
- szybka publikacja;
- cztery formaty publikowania;
- szczegółowa analiza kanałów;
- zweryfikowani reklamodawcy z całego świata;
- różne metody płatności;
- przejrzyste transakcje finansowe.
Zarejestruj się i rozwijaj swój biznes z Collaborator.pro.
Skuteczna dystrybucja treści za pomocą Collaborator
Oczywiście, że można. Telegram jest coraz bardziej popularnym komunikatorem. Na początku 2024 roku miał 800 milionów użytkowników na całym świecie, a liczba ta stale rośnie.
Obecnie jest wykorzystywany nie tylko do komunikacji, ale także do promocji marki przez specjalistów ds. marketingu na całym świecie. Głównym tego powodem jest możliwość kierowania ofert reklamowych do najbardziej zaangażowanych i odpowiednich odbiorców za pośrednictwem wygodnych formatów grup tematycznych i kanałów.
Reklama może być zintegrowana z ogólną treścią danego kanału w sposób jak najbardziej naturalny, zwiększając tym samym poziom zaufania i skuteczność przekazów reklamowych.
Istnieje kilka sposobów na opublikowanie wiadomości reklamowej na wybranym kanale Telegram:
- skontaktować się bezpośrednio z właścicielem i przekonać go do publikacji;/li>
- skorzystać z platformy reklamowej Telegram, takiej jak Collaborator, aby znaleźć odpowiednie kanały i złożyć zamówienie na publikację;
- wybrać oficjalną platformę reklamową Telegram.
Jest to platforma, która łączy właścicieli/administratorów kanałów Telegram i reklamodawców z całego świata. Collaborator to zaufana platforma reklamowa Telegram, która pozwala marketerom znaleźć odpowiednie kanały w katalogu oraz szybko i wygodnie składać zamówienia na publikację, aby osiągnąć maksymalne wyniki przy minimalnym wysiłku.
Aby reklamować się na Telegramie za pomocą Collaboratora, musisz zarejestrować się jako reklamodawca, dodać projekt, nad którym pracujesz, wybrać kanał Telegram z katalogu, dodać go do koszyka i złożyć zamówienie.
1/24 - Ten format polega na umieszczeniu posta reklamowego jako ostatniego na kanale przez 1 godzinę. Post nie zostanie usunięty przez następne 24 godziny. Formaty postów 2/48 i 3/72 działają podobnie do formatu 1/24.
Format postu „Bez usuwania” oznacza, że post reklamowy pozostanie jako ostatni w kanale przez 3 godziny i nie powinien zostać usunięty po tym czasie.
Tak. Collaborator działa jako gwarant umów między reklamodawcami a właścicielami kanałów, zapewniając, że obie strony wypełniają swoje zobowiązania.
Tak, jest to możliwe. Katalog wyświetla następujące dane dla każdego kanału: temat, liczba subskrybentów, zasięg postów, zaangażowanie, dzienny zasięg, liczba postów dziennie, indeks cytowań i język. Pozwala to przeanalizować dane i podjąć świadomą decyzję.