Rynek reklamowy Telegram
Wyświetlane są do 10 kanałów Telegram. Zarejestruj się, aby zobaczyć wszystkie 3150









Wyświetl witryny według tematu:
Wyświetl witryny według kraju:
Dlaczego warto reklamować się na kanałach Telegram
Telegram nie jest już tylko komunikatorem. Z milionami użytkowników na całym świecie i ogromną liczbą grup i kanałów w różnych niszach, ma ogromny potencjał dla marketerów promujących firmy dowolnego typu i wielkości, a także dla twórców linków, których celem jest kierowanie bardziej zaangażowanego ruchu na strony internetowe. Publikując reklamę na aktywnym kanale, możesz dotrzeć do tysięcy docelowych odbiorców, przedstawić im swój produkt lub usługę, skierować ich na swoją stronę internetową lub kanał i przekształcić ich w potencjalnych klientów, ostatecznie zwiększając swoje zyski.
Jak znaleźć najlepsze kanały reklamowe na Telegramie?
Publikowanie reklam na byle jakim kanale przyniesie niewielkie lub żadne korzyści. Znalezienie grupy docelowej jest najważniejszym krokiem do odniesienia sukcesu w kampanii reklamowej na Telegramie. Jak to zrobić? Wybierz kanały Telegram odpowiednie dla swojej niszy. Jeśli prowadzisz lokalną działalność, warto wybrać te, które mają subskrybentów z Twojego regionu. Przeanalizuj również dane kanału, w tym koszt subskrypcji, zasięg postów, zaangażowanie i inne.
Po wybraniu żądanych kanałów Telegram możesz przystąpić do publikowania wiadomości reklamowej. Można to zrobić na kilka sposobów:
- Skontaktować się bezpośrednio z właścicielem i przekonać go do publikacji.
- Zaoszczędź czas i wysiłek, korzystając z platformy reklamowej Telegram, takiej jak Collaborator, aby znaleźć odpowiednie kanały i złożyć zamówienie na publikację.
- Skorzystaj z oficjalnej platformy reklamowej Telegram, która umożliwia reklamy typu „jeden do wielu”. Oznacza to, że Twoja reklama zostanie opublikowana w wielu publicznych kanałach Telegrama z ponad 1000 subskrybentów. Nie możesz jednak wybrać konkretnych kanałów, w których pojawi się Twoja reklama, a ponadto istnieją ograniczenia dotyczące znaków i elementów wizualnych.
Korzyści z używania Collaborator.pro
Collaborator.pro to rynek reklamowy, który pomaga reklamodawcom dotrzeć do docelowych odbiorców za pośrednictwem najlepszych kanałów Telegram zaledwie kilkoma kliknięciami, a właścicielom tych kanałów zarabiać na nich.
Poniżej znajdują się kluczowe korzyści z używania Collaborator do reklamowania i zarabiania pieniędzy na Telegramie:
- szybka publikacja;
- cztery formaty publikowania;
- szczegółowa analiza kanałów;
- zweryfikowani reklamodawcy z całego świata;
- różne metody płatności;
- przejrzyste transakcje finansowe.
Zarejestruj się i rozwijaj swój biznes z Collaborator.pro.
Skuteczna dystrybucja treści za pomocą Collaborator
Blogowanie gościnne to strategia marketingu internetowego, która polega na umieszczaniu wartościowych materiałów z odniesieniem do swojej strony na zasobach stron trzecich autorytatywnych w Twojej niszy.
To doskonała okazja dla akceptującej strony, aby przyciągnąć nową publiczność, uzyskać potężne linki zwrotne i zwiększyć autorytet domeny i strony. Wszystko to jest oceniane przez pracę wyszukiwania, zwiększając widoczność Twojego zasobu w wyszukiwarce. Ponadto, blogowanie gościnne to możliwość nawiązania kontaktów z administratorami stron w ich dziedzinie, aby wdrożyć dalsze projekty.
Możesz szukać odpowiednich stron do publikacji gościnnych na różne sposoby:
- Analizuj Google i inne w poszukiwaniach. Operatory wyszukiwania pomogą uprościć proces, ale większość pracy powinna być wykonana ręcznie.
- Użyj specjalnych narzędzi takich jak Achrefs lub SE Ranking. W tym przypadku analiza domen referencyjnych jest możliwie najbardziej zautomatyzowana. Jednocześnie takie usługi pozwalają jedynie na analizowanie stron i pobieranie listy. Jednocześnie dalsza praca ze stronami (szukanie kontaktów i komunikacja z administratorami stron, itp.) znajduje się już poza ich funkcjonalnością.
- Aby korzystać z usług publikacji gościnnych, których funkcjonalność pozwala na wykonanie wszystkich operacji związanych z publikacją i umożliwi szybkie oraz wygodne umieszczanie Twoich artykułów na odpowiednim blogu.
Na przykład dzięki wygodnemu sortowaniu i filtrom w Collaborator, możesz łatwo i szybko stworzyć listę blogów, które akceptują wpisy gościnne w Twojej niszy. Tutaj możesz wypełnić formularz: pobierz swój tekst i wyślij go do właściciela strony do umieszczenia. Proces wyszukiwania stron i komunikacja między stronami są przejrzyste i skoordynowane. A rynek jest gwarantem wzajemnych zobowiązań.
Jest to platforma, która łączy właścicieli/administratorów kanałów Telegram i reklamodawców z całego świata. Collaborator to zaufana platforma reklamowa Telegram, która pozwala marketerom znaleźć odpowiednie kanały w katalogu oraz szybko i wygodnie składać zamówienia na publikację, aby osiągnąć maksymalne wyniki przy minimalnym wysiłku.
Po skompilowaniu listy blogów akceptujących gościnne posty, przygotuj unikalną treść dla każdego darczyńcy i przekaż ją do publikacji. W Collaborator można to zrobić bezpośrednio podczas zawierania umowy lub za pomocą unikalnej funkcjonalności podczas tworzenia projektu.
Podczas pobierania artykułu musisz określić jego nazwę oraz pożądany URL, przepisać metatagi i pobrać tekst. Po sprawdzeniu unikalności możesz dodać post jednocześnie w momencie podpisywania umowy.
Właściciele stron z ruchu, które wspierają strategię "pisz dla nas", mają korzyści z współpracy z klientami poprzez Collaborator.
Dlaczego jest to korzystne dla administratora strony:
- Otrzyma unikalne treści, które przyciągną odbiorców jego zasobu i tym samym zwiększą ruch,
- Dzięki wkładom za publikację, może monetyzować swój zasób,
- Rynek działa jako pośrednik przy podpisywaniu umowy, więc właściciel jest chroniony przed brakiem płatności za publikację.
- Dogodne metody wypłaty i jedna z najniższych prowizji na rynku.
Jeśli masz blogi, które akceptują zgłoszenia gościnne w 2022 roku, dodaj je do katalogu Collaborator. Główne warunki, które muszą zostać spełnione, aby poddać się moderacji, to ruch (5k+ miesięcznie), zaufanie, nisza, sygnały społeczne, projekt i ogólny wygląd. Regulamin również nie powinien zabraniać tematu.
Tak, jest to możliwe. Katalog wyświetla następujące dane dla każdego kanału: temat, liczba subskrybentów, zasięg postów, zaangażowanie, dzienny zasięg, liczba postów dziennie, indeks cytowań i język. Pozwala to przeanalizować dane i podjąć świadomą decyzję.