Zasady korzystania z portalu

Ostatnia zmiana: 17.12.2019

Witamy, 

Prawdziwy warunki korzystania ("Umowy") stanowią prawnie wiążącą umowę między Tobą jako odwiedzającym lub zarejestrowanym użytkownikiem ("Użytkownik", "Ty", "Twój")  https://collaborator.pro (dalej "Portal, Stroną") i my, spółka IM COLLABORATOR LTD., jako właściciel Portalu, założona zgodnie z prawem Cypru, 30 Piraeus, 1st Floor Apartment/Office 1, Strovolos, 2023, Nikosia, Cypr, Company No. 403087 (dalej "My", "Collaborator", "Nas"). 

Warunki regulują Twoje prawa i obowiązki związane z korzystaniem z witryny i usług, które świadczymy za pośrednictwem Witryny, a także relacje między użytkownikami. Użytkownicy i my razem nazywamy się "Stronami" i osobno - "Strona".

Wchodząc na nasz portal internetową, użytkownik wyraża zgodę na niniejsze Warunki.

Jeśli użytkownik nie zgadza się z niniejszymi Warunkami, nie powinien korzystać z tej Portal.

Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się, w jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe, prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką prywatności i Polityką plików cookie.

  1. Usługi

    1. Postanowienia ogólne

      1. Portal — jest bezpośrednią giełdą reklamową, która łączy reklamodawców i wynajmujących (serwisy informacyjne, media, blogi, wydawnictwa, portale) w celu uzyskania bezpośredniej reklamy w formie postów gościnnych w LIC i na rynku globalnym.
      2. Reklama bezpośrednia jest realizowana w formie komunikatów prasowych i postów PR ("Materiały reklamowe"). 
      3. Nasze Usługi dotyczą rejestracji użytkowników, publikowania materiałów, otworzenia i zakończenia umów, komunikacji, gwarancji, obsługi klienta, powiadomień, recenzji, ocen i innych usług informacyjnych dostępnych w Portali ("Usługi").

      4. Zleceniodawcy (Reklamodawca) — to osoby, które zamawiają produkcję i / lub dystrybucję reklamy.
      5. Właściciele witryn — to użytkownicy, którzy oferują tworzenie i / lub umieszczanie reklam na swoich portalach lub innych zasobach internetowych, w tym między innymi na blogach w Instagram, stronach na Facebooku, kanałach Telegram ("zasoby-online").
      6. Zastrzegamy sobie prawo do dodawania nowych funkcji jako usług do witryny w dowolnym momencie. Jeśli nowe funkcje witryny nie podlegają Warunkom, są one udostępniane w stanie, w jakim są i podlegają Warunkom, o ile jest to praktycznie możliwe.
      7. W niektórych krajach Usługi są świadczone i wspierane przez naszych lokalnych partnerów.
    2. Formalizacja i zamknięcie umowy

      1. Zasady użytkowania dla właścicieli witryn
        1. Każdy właściciel może złożyć pewną liczbę publicznych ofert dotyczących tworzenia i umieszczania ogłoszeń na określonych stronach internetowych należących do danego właściciela portalu rekreacyjnego ("Cena i warunki zamieszczenia ogłoszenia", "Oferta").
        2. Katalog wszystkich ofert jest dostępny wyłącznie dla Zleceniodawcy.
        3. Żeby stworzyć ofertę dostępną dla innych użytkowników w Portalu i otrzymać opinie Kandydatów na temat Twojej oferty, sprawdzimy Twoją stronę pod kątem zgodności z naszymi wymaganiami i według własnego uznania podejmiemy decyzję o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojej oferty.
        4. Właściciele portali będą musieli udowodnić, że są właścicielami swojego portalu, używając do tego celu zalecanych narzędzi Google Analytics lub Yandex.Metrica, albo alternatywnie pliku HTML. Jeśli nie możesz potwierdzić swojej własności, daj nam znać, a my skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić inne sposoby potwierdzenia twoich relacji z witryną.
        5. Portal właściciela witryny musi mieć co najmniej 5000 unikalnych wizyt miesięcznie, w tym miesiąc poprzedzający miesiąc, w którym właściciel witryny przesłał ofertę na stronę internetową. Możemy zatwierdzić Twoją witrynę według własnego uznania, jeśli liczba odwiedzin jest mniejsza niż 5000 i uważamy, że ten zasób online przyniesie korzyści każdej ze stron.
        6. Nie będziemy potwierdzać Zasobów Internetowych właścicieli witryn i dezaktywować już zatwierdzone, jeśli uznamy, że zawartość Zasobów Internetowych narusza prawo, narusza czyjeś prawa lub jest sprzeczna z normami moralnymi. 
        7. Nie zezwalamy na wykorzystywanie takich zasobów internetowych do celów reklamowych:
          • Portali phishingowe to oszustwa internetowe, których celem jest uzyskanie tajnych danych użytkownika (hasła do konta, numeru karty kredytowej lub kodu PIN itp);
          • Portali tworzone w celu dalszej manipulacji treścią (strony spoofingowe, kradziona treść);
          • Portali wykorzystujące SMS-owe oszustwa — metody umożliwiające wypłatę środków z konta mobilnego użytkownika strony bez jego wiedzy. Na przykład, rejestrując się w portalu za pomocą telefonu komórkowego lub wysyłając wiadomość SMS na numer telefonu komórkowego;
          • Portali — lub strony internetowe zaprojektowane w celu przyciągnięcia ruchu, które nie zawierają unikalnych i szkodliwych dla użytkowników treści;
          • Zasoby dystrybuujące złośliwe oprogramowanie, złośliwy kod;
          • Strony internetowe, które naruszają prawo, naruszają czyjeś prawa lub są sprzeczne z normami moralnymi.
        8. Właściciele witryn muszą podać w ofercie ostateczną cenę zarówno za stworzenie, jak i umieszczenie reklamy, a także czas potrzebny na jej utworzenie i umieszczenie. Nie można żądać żadnych dodatkowych płatności poza ceną. Przepis ten nie ma zastosowania w przypadku określonym w punkcie 1.2.3.3. tej umowy.
        9. Zamieszczając ofertę, bierzemy pod uwagę cenę ustaloną dla materiału reklamowego. Dbamy o zdrową konkurencję, dlatego zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia oferty, jeśli uważamy, że jej cena nie odpowiada cenie rynkowej. Przed złożeniem oferty zalecamy ustalenie dla niej ceny rynkowej. Aby określić cenę rynkową, bierzemy pod uwagę (i) ceny podobnych ofert na rynku, (ii) temat reklamy i jakość treści, (iii) odbiorców Zasobów Internetowych, na których będą umieszczane materiały reklamowe, (iv) wskaźniki marketingu cyfrowego, (v) strona, na której będą umieszczane materiały reklamowe, (vi) materiały promocyjne dotyczące reklam na stronie głównej itp.
        10. Ceny rynkowe ulegają jednak wahaniom. Jeżeli zauważymy, że cena rynkowa uległa zmianie po opublikowaniu oferty, powiadomimy Cię o tym i zalecimy ustalenie nowej ceny rynkowej dla Twojej oferty.
      2. Kampania reklamowa
        1. Kampania reklamowa — jest publicznie ogłoszonym zadaniem dla właścicieli portali.
        2. Zastrzegamy sobie prawo do dezaktywacji kampanii reklamowej w dowolnym czasie i z dowolnego powodu. Dezaktywacja ogłoszenia spowoduje jego usunięcie z katalogu.
        3. Klient zlecający nie ma obowiązku utrzymywania środków na koncie użytkownika ("Saldo") w celu stworzenia kampanii reklamowej. Bilans Przejmującego musi jednak zostać uzupełniony przed otrzymaniem informacji zwrotnej zgodnie z postanowieniami punktu 1.2.3. niniejszej Umowy.
        4. Katalog kampanii reklamowych jest dostępny tylko dla właścicieli witryn, którzy przesłali swoje oferty na stronę internetową.
        5. Właściciele witryn mogą przesyłać swoje opinie do kampanii reklamowej ("Opinie") w katalogu kampanii reklamowych.
      3. Zatwierdzenie opinii
        1. Umowa może zostać zawarta albo poprzez przyjęcie przez Zamawiającego odpowiedzi, albo poprzez zatwierdzenie przez właściciela strony odpowiedzi Zamawiającego na ofertę ("zatwierdzenie zadania").
        2. W odpowiedzi na informację zwrotną Wnioskodawca może przesłać już stworzony materiał reklamowy do zamieszczenia lub zażądać zarówno jego wyprodukowania, jak i zamieszczenia.
        3. Jeśli właściciel witryny uważa, że cena oferty nie odpowiada ilości lub jakości pracy, która jest wskazana w opinii klienta, właściciel witryny może zaoferować cenę, która różni się od odpowiedzi reklamodawcy i skomentować potrzebę zastosowania innej ceny. Klient może zatwierdzić lub odrzucić nową cenę.
          Zatwierdzenie oznacza akceptację. W przypadku odrzucenia umowa nie zostanie zawarta, a klient i właściciel witryny mogą kontynuować dalsze negocjacje cenowe lub przerwać negocjacje.
        4. Właściciel witryny musi zatwierdzić lub odrzucić opinię klienta na temat oferty w ciągu 2 dni roboczych. Zastrzeżenie nie wpływa na ocenę właściciela Witryny na stronie.
        5. Po otrzymaniu zamówienia zapewniamy nieprzerwane zamrożenie środków na saldzie Posiadacza rachunku w celu zapewnienia bezpieczeństwa płatności (jako zaliczki i/lub w celu zapewnienia bezpieczeństwa płatności za usługi). Przed przyjęciem zamówienia należy upewnić się, że stan konta jest wystarczający do realizacji umowy. W przeciwnym razie Użytkownik nie będzie mógł skorzystać z Kampanii reklamowej. Zobacz. Punkty 2.2 i 2.3 niniejszych warunków dotyczące płatności z góry / braku płatności.
        6. Zatwierdzenie odpowiedzi prowadzi do zawarcia odrębnej umowy (umowy) między Klientem a właścicielem witryny. Collaborator nie powinien być traktowany jako strona tej transakcji, ale raczej jako strona trzecia, co pomaga klientowi i właścicielowi witryny w zawarciu i wykonaniu umowy za pośrednictwem strony internetowej i na warunkach tej Umowy.
        7. Umowę zostanie uznana za zamkniętą po zatwierdzeniu przez Klienta materiału reklamowego lub po automatycznym zatwierdzeniu lub gdy nasz Arbitraż orzeka na korzyść właściciela witryny w przypadku sporu w arbitrażu zgodnie z umową.
      4. Nadawanie reklam
        1. Po zaakceptowaniu właściciel witryny musi wyprodukować i umieścić lub tylko umieścić materiał reklamowy zgodnie z ceną i warunkami reklamy do umieszczenia oraz wymaganiami klienta. W przypadku niepewności właściciel witryny musi wyjaśnić sprawę z klientem i nie może działać według własnego uznania, jeśli niepewność dotyczy praw i interesów klienta.
        2. Wszelkie wyjaśnienia muszą zostać dokonane przed wysłaniem materiału reklamowego do reklamodawcy w celu weryfikacji. Jeżeli Zamawiający nie odpowie na pytania przed upływem terminu dostarczenia materiałów reklamowych wymienionych w ofercie, właściciel serwisu nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązanie się z obowiązków związanych z pytaniami, które są bez odpowiedzi.
        3. Materiały reklamowe powinny być dostępne do indeksowania przez wyszukiwarki (Yandex, Google i inne) oraz dla odwiedzających witrynę właściciela witryny. Właściciel witryny może zwrócić publikację i środki za jej umieszczenie Klientowi, jeśli publikacja nie jest indeksowana, a pracownicy systemu nie ujawnią faktu zakazu publikacji przed indeksowaniem. W przypadku stwierdzenia niemożności zaindeksowania publikacji właściciel witryny musi ponownie oznaczyć publikację lub zorganizować zwrot pieniędzy z równoczesnym usunięciem publikacji. W przypadku nieindeksowania publikacji (materiałów reklamowych) w ciągu 2 miesięcy od jej opublikowania lub opuszczenia publikacji z indeksu na 25 dni-stanowi przeszkodę w indeksowaniu, co stanowi naruszenie zasad systemu i przewiduje zwrot wpłaconych środków klientowi.
        4. Klient musi zatwierdzić lub wycofać zamieszczony materiał reklamowy w ciągu 72 lat od momentu przesłania przez Właściciela materiału reklamowego do zapoznania się przez Reklamodawcę. Jeżeli w tym czasie Uczestnik przetargu nie zaakceptuje lub nie odrzuci Materiału Promocyjnego, uznaje się, że Uczestnik przetargu zaakceptował go ("Automatyczna Akceptacja").
        5. Jeżeli materiał reklamowy jest wadliwy, Wykonawca może odstąpić od umowy lub zażądać poprawienia reklamy, wskazując konkretne wady do usunięcia wskazane w niniejszym punkcie. Po usunięciu wad niniejsza klauzula zostanie ponownie zastosowana.
        6. W celu rozwiązania umowy w ciągu 72 lat od momentu, gdy Właściciel portalu przekaże Materiał Promocyjny do weryfikacji Podwykonawcy, Podwykonawca powinien skontaktować się z naszym Działem Wsparcia i wyjaśnić powody rozwiązania umowy. Nie możemy dopuścić do wypowiedzenia umowy bez wystarczającego uzasadnienia.
        7. Klient może zmienić strony docelowe lub tekst kotwic, a także cenę po zatwierdzeniu odwołania. Właściciel witryny może albo zatwierdzić te poprawki lub je odrzucić. Jeśli właściciel witryny odrzuci te poprawki, umowa jest zawarta na początkowych warunkach. Jeśli właściciel witryny zatwierdzi te zmiany, transakcja zostanie dokonana na warunkach zaproponowanych przez Klienta. Strony umowy mogą skorzystać z naszego arbitrażu w przypadku niemożności negocjacji.
        8. Właściciel serwisu gwarantuje, że materiał reklamowy zostanie umieszczony na stronie przez cały czas jej istnienia, chyba że klient potrzebuje innego. Po zatwierdzeniu umieszczenie reklamy właściciel serwisu nie może jej usuwać, przenosić na inne strony, modyfikować stron docelowych i kotwic, chyba że klient wymaga inaczej.
        9. GGwarantujemy, że materiał reklamowy zostanie umieszczony na stronie właściciela witryny w ciągu 3 miesięcy od daty umieszczenia. Jeśli w tym okresie materiał promocyjny zostanie usunięty, prosimy o poinformowanie nas. W ciągu 2 tygodni będziemy negocjować z właścicielem witryny w sprawie wznowienia reklamy lub zapewnimy umieszczenie reklamy w innym zasobie online na podobnych warunkach za pośrednictwem strony internetowej. Jeśli nie uda nam się osiągnąć tych wyników, zwrócimy klientowi wartość transakcji na saldo jego konta w Collaborator.pro. Jeśli materiał promocyjny zostanie usunięty później, uzgodnimy z właścicielem witryny, aby rozwiązać problem, ale nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu pieniędzy zgodnie z postanowieniami niniejszego ustępu.
        10. Podczas tworzenia artykułu właściciel witryny lub klient, który sam ją tworzy, musi spełnić następujące wymagania:
          • minimalna objętość artykułu to 2000 znaków bez spacji, zalecana to 5000 znaków bez spacji;
          • unikalność artykułu od 75%;
          • nie więcej niż 3 Linki od klienta;
          • dobra szata graficzna artykułu — tabele, wypunktowane listy i inne elementy wymagane przez klienta.
        11. Zabronione tematy, kategorie towarów i usług:
          • produkty alkoholowe;
          • wyroby i materiały wibracyjne, z wyjątkiem wyrobów pirotechnicznych;
          • podrobione towary; usługi rejestracji w miejscu zamieszkania, dyplomy;
          • konsultacje medyczne online w celu postawienia diagnozy;
          • kopie oryginalnych towarów (np. repliki torebek popularnych marek);
          • usługi medyczne w zakresie fragmentarycznego odtwarzania ciąży;
          • zmodyfikowane wodomierze, liczniki energii elektrycznej, gazomierze i skręcone liczniki, magnesy do liczników;
          • substancje odurzające i psychotropowe oraz ich prekursory;
          • kasyno online;
          • uzbrojenie. Zakaz reklamowania wszelkiego rodzaju broni, w tym pneumatycznej, pistoletów, antyków, gazu, pamiątek;
          • gry i pary oparte na ryzyku oraz ich organizatorzy;
          • fałszowanie, wytwarzanie lub sprzedaż sfałszowanych dokumentów, pieczęci, stempli, nagłówków listów;
          • reklama polityczna; reklama na stronach internetowych posłów, polityków i osób ich popierających jest zabroniona;
          • materiały szkalujące reputację;
          • posiadanie lub sprzedaż dokumentów urzędowych i skarbów państwowych;
          • oprogramowanie i usługi umożliwiające zmianę numeru telefonu dla połączeń weekendowych i wiadomości SMS;
          • reklamy magicznych usług, które obiecują, że zapłacą za naukę;
          • reklamy związane z tragicznymi wydarzeniami, a także treści szokujące;
          • leki na receptę;
          • przekręcanie/skręcanie prędkościomierza, fałszowanie przebiegu samochodu;
          • wyroby tytoniowe i akcesoria do palenia;
          • produkty i usługi podlegające certyfikacji / licencjonowaniu, w przypadku braku niezbędnych certyfikatów / licencji;
          • towary i usługi, których produkcja lub sprzedaż jest zabroniona lub ograniczona przez prawo kraju pobytu (działalność nielegalna). Na przykład: fałszowanie dokumentów, rozpowszechnianie materiałów pornograficznych;
          • totalizatorów i bukmacherów bez licencji;
          • piramidy finansowe;
          • zabronione materiały seksualne, usługi seksualne i inne podobne usługi;
          • Platformy związane z DNR/LNR, Krymem, Afganistanem, Iranem i innymi terytoriami objętymi sankcjami przez organizacje międzynarodowe;
          • reklamy, które naruszają prawa autorskie osób trzecich.
        12. Jeśli dowiemy się o umowy, oferty, kampanie reklamowe lub jakiekolwiek Przyjęcie materiałów promocyjnych dotyczących produktów, lub usług z powyższej listy, możemy wypowiedzieć je w dowolnym momencie bez uprzedzenia. Informujemy również o konsekwencjach klientów, którzy pierwotnie zamierzali zawrzeć umowę sprzeczną z poprzednim punktem. Tacy klienci mogą w przyszłości wykorzystywać swoje środki tylko do reklam niedozwolonych. W przeciwnym razie dokonamy wypłaty środków Klienta i wyłączymy odpowiednie konto użytkownika.
        13. Jeśli w ciągu 7 dni od skontaktowania się z Klientem nie otrzymamy żadnej odpowiedzi, natychmiast dezaktywujemy odpowiednie konta użytkowników. W takim przypadku dalsze wypłaty są dokonywane dopiero po skontaktowaniu się z naszym działem obsługi klienta.
    3. Wsparcie użytkowników i arbitraż

      1. Użytkownicy otrzymują wsparcie w przypadku wszelkich problemów, które mogą wynikać z korzystania ze strony internetowej lub usług ("wsparcie użytkownika"). Możesz skontaktować się z nami w czasie określonym na stronie.
      2. Każdy użytkownik może złożyć skargę przeciwko innemu użytkownikowi w związku z umową (na przykład, jeśli żądania jednej ze stron sporu nie są zgodne z warunkami umowy głównej, materiał reklamowy nie został opublikowany zgodnie z ustaleniami, jakość materiału reklamowego nie była zadowalająca itp.). W takim przypadku możemy pomóc użytkownikom rozwiązać spór za pośrednictwem naszego wewnętrznego arbitrażu. Procedura arbitrażowa jest inicjowana przez skontaktowanie się z naszym działem obsługi klienta w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat sporu. Skontaktujemy się z obiema stronami sporu w celu wyjaśnienia szczegółów. Gwarantujemy naszą obiektywną ocenę w ścisłej zgodności z niniejszymi Warunkami.
      3. Arbitraż może zablokować środki w bilansie właściciela witryny przed decyzją spór. Arbitraż podejmuje decyzję lub na korzyść reklamodawcy i zwraca środki na jego bilans, lub na korzyść właściciela witryny i odmraża środki na jego bilansie. Decyzja jest podejmowana w ciągu 5 dni roboczych od dnia skontaktowania się z obsługą klienta którejkolwiek ze stron w sporze, jest ostateczna i nie może być zaskarżona inaczej niż w sądach państwowych.
    4. Nasze komisje

      1. Za każdym razem, gdy uzupełniasz saldo lub prowadzisz środki, pobieramy opłatę za korzystanie z naszych usług. Oprócz naszej opłaty jesteś zobowiązany do ponoszenia wszystkich opłat i kosztów wymiany pobieranych przez zewnętrznego agenta płatności, którego wybierzesz.
      2. Przed wprowadzeniem lub wypłatą środków pokażemy Ci kwotę naszej prowizji dodaną do kwoty wejścia, lub wypłaty.
      3. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany wysokości prowizji w dowolnym momencie. Zanim takie zmiany będą wiążące, powiadomimy wszystkich użytkowników o wszelkich zmianach w komisji. Takie zmiany komisji będą miały zastosowanie tylko do wprowadzenia lub wycofania środków dokonanych po dacie wejścia w życie odpowiednich zmian.
      4. Aby uzyskać więcej informacji na temat opłat i warunków płatności, zapoznaj się z naszą polityką płatności, która jest integralną częścią niniejszych Warunków.
  2. Użytkownicy

    1. Konto i rejestracja

      1. Jeśli chcesz korzystać z pełnego zakresu usług witryny, musisz utworzyć konto, wypełniając nasz formularz rejestracyjny, w którym podajesz obowiązkowe dane osobowe.
      2. Każda osoba fizyczna lub prawna może założyć konto w serwisie.
      3. Możemy usunąć Twoje konto na żądanie za pośrednictwem pomocy technicznej. Po usunięciu swojego profilu na żądanie nadal możesz zarejestrować inne konto na stronie.
      4. Możesz korzystać z usług tylko wtedy, gdy masz pełną zdolność do czynności prawnych zgodnie z prawem swojego pobytu. Jeśli jesteś niepełnoletni zgodnie z prawem kraju zamieszkania, nie masz prawa do korzystania z naszych usług.
      5. W przypadku, gdy konto należy do osoby prawnej, taka osoba prawna musi zostać utworzona zgodnie z prawem kraju i państwa rejestracji, musi mieć pełną zdolność do czynności prawnych i wyznaczyć przedstawiciela wśród pracowników lub pełnomocników, który będzie odpowiedzialny za interakcję z nami. Jeśli zarejestrujesz konto w imieniu osoby prawnej, oświadczasz i gwarantujesz, że jesteś upoważniony do działania w jego imieniu.
      6. Możesz używać swojego konta jako klienta lub jako właściciela witryny, przełączając typ użytkownika w Ustawieniach ustawień konta.
      7. Możesz komunikować się z innymi użytkownikami tylko za pomocą messengera dostępnego w naszym Portalu.
      8. W przypadku nieautoryzowanego dostępu do twojego profilu musisz nas natychmiast powiadomić. W przypadku braku wiadomości użytkownik jako prawowity właściciel konta ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania podjęte w imieniu swojego konta, z wyjątkiem sytuacji, gdy takie powiadomienie nie było związane z Twoją nieświadomością lub niezdolnością.
    2. Waluty

      1. Podczas rejestracji konta należy wybrać walutę w USD, UAH lub RUB. Wybrana waluta będzie używana we wszystkich zlecanych przez użytkownika transakcjach. Następnie waluta jest stała i nie można jej zmienić. W razie potrzeby utwórz nowe konto. Nowy rachunek w wybranej walucie.
    3. Twoje saldo

      1. Klienci muszą mieć środki w swoim bilansie przed udzieleniem odpowiedzi na jakąkolwiek ofertę lub zaakceptowaniem odpowiedzi na kampanię reklamową.
      2. Po zamknięciu odpowiedniej umowy, na podstawie informacji o umowę, poinformujemy o wszelkich istotnych zmianach w saldzie. Te zmiany w bilansie nie powinny być w żaden sposób traktowane jako transfery pieniędzy lub innych usług finansowych świadczonych przez Collaborator.
      3. Aby zarządzać Saldem, możesz wybierać spośród metod płatności dostępnych na stronie internetowej. W każdym przypadku, w celu zagwarantowania praw do płatności za usługi związane z tą transakcją, korzystamy z zewnętrznych dostawców usług płatniczych i finansowych. Chociaż nie zapewniamy żadnych usług płatniczych i finansowych, zapewnimy ochronę środków dostępnych w Twoim bilansie, a także prawidłowe odzwierciedlenie informacji o Twoim bilansie na stronie internetowej.
      4. Aby móc zmienić saldo, musisz zweryfikować swój adres e-mail i numer telefonu komórkowego oraz wysłać do nas odpowiednie zapytania.
      5. Przed zmianą jakichkolwiek informacji o saldzie zweryfikujemy Twoje konto użytkownika, a w przypadku naruszenia naszych Warunków, prawa lub praw osób fizycznych, według naszego wyłącznego uznania, możemy odrzucić wniosek o wypłatę. Nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą w celu dalszego rozwiązania problemów.
    4. Zasady postępowania, oświadczenia i gwarancje

      1. Użytkownik ponosi osobistą odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich przepisów ustawowych i innych przepisów prawnych, które mogą mieć zastosowanie do użytkownika, w tym zobowiązań podatkowych, opłat i innych obowiązkowych opłat związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
      2. Ponosisz pełną odpowiedzialność za swoje działania i zaniechania. W żaden sposób nie ponosimy odpowiedzialności za działania podejmowane przez użytkownika podczas korzystania z witryny.
        Wysyłając swoją cenę i warunki reklamy do umieszczenia, opinię, kampanię reklamową, opinię klienta o ofercie, wyrażasz zamiar podjęcia pewnych zobowiązań w przypadku akceptacji.
      3. Nie możemy zagwarantować autentyczności każdego użytkownika ani potwierdzić, że użytkownik jest tym, za kogo się uważa. Zgadzasz się i rozumiesz, że akceptujesz wszelkie ryzyko związane z korzystaniem z usług, w tym między innymi wszelkie ryzyko związane z interakcją online lub offline z innymi użytkownikami.
      4. Użytkownicy otrzymują powiadomienia o wszelkich środkach podjętych przez nas lub innych użytkowników, które mogą mieć wpływ na ich prawa lub obowiązki wynikające z warunków. Wyłączenie wszystkich wiadomości w ustawieniach konta nie zwalnia cię z Twoich praw, obowiązków i odpowiedzialności.
      5. Rejestrując się na stronie, oświadczasz i gwarantujesz, że:
        • będzie korzystać z Usług zgodnie z Warunkami i nie będzie;
        • korzystania z Usług w jakikolwiek nielegalny sposób;
        • podałeś prawdziwe i dokładne dane osobowe i/lub informacje
        • osoba prawna rejestrująca konto na Portalu nie ponosi odpowiedzialności za bezprawne lub niezgodne z prawem korzystanie z Usług, jeśli w dobrej wierze   podała dokładne dane osobowe i/lub inne informacje w imieniu osoby, dla której rejestruje konto na Portalu;
        • będziesz na bieżąco aktualizować informacje o swoim koncie;
        • nie będziesz angażować się w żadne działania mające na celu zakłócenie prawidłowego funkcjonowania Witryny, zarówno poprzez korzystanie z Oprogramowania, jak i poprzez bezpośrednie uczestnictwo w Witrynie, ani nie będziesz podejmować żadnych innych nielegalnych działań;
        • użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za dostęp do swojego konta;
        • osobom trzecim;
        • nie będziesz manipulować ocenami i opiniami;
        • przyjmujesz do wiadomości, że nie będziesz mieć żadnych praw do żadnych treści;
        • przyjmujesz do wiadomości, że nie będziesz mieć żadnych praw do treści zamieszczonych w Witrynie.
        • Prawa własności intelektualnej;
        • użytkownik nie będzie kopiował, tworzył bazy danych ani w inny sposób tworzył;
        • tworzenia trwałych kopii treści zamieszczonych w Witrynie lub utrzymywania pamięci podręcznej kopii przez okres dłuższy niż jest to dozwolone;
        • w kontaktach z innymi użytkownikami lub członkami grupy wsparcia użytkowników będziesz postępować uczciwie i szanować prywatność innych osób;
        • nie będziesz naruszać praw innych użytkowników;
        • środki, których używasz do płatności za tę transakcję, nie pochodziły z działalności przestępczej lub nielegalnej, a żadna umowa z nami nie ma na celu zachęcania do żadnej działalności przestępczej lub nielegalnej;
        • ani treści użytkownika, ani wykorzystanie lub udostępnianie treści użytkownika, ani żadne wszelkie wykorzystanie treści użytkownika w Portalu lub podczas świadczenia Usług.
        • usługi nie będą naruszać, nadużywać ani ingerować w prawa własności intelektualnej stron trzecich, prawa do wizerunku lub prywatności, ani też naruszać jakichkolwiek obowiązujących przepisów prawa.
      6. Nie gwarantujemy, że Materiały Promocyjne Podwykonawcy zostaną zamieszczone w 100%.
    5. Brak obchodzenia postanowień umowy

      1. Użytkownik zgadza się odmówić wszelkiej komunikacji, w tym płatności, związanej z reklamą zewnętrzną w Portalu i poza nią z każdym użytkownikiem, z którym zetknie się po raz pierwszy ("Postanowienie o obchodzenia").
      2. Szczegóły procesu, które zostały podane przez profil, mogą wskazywać na naruszenie przez Was postanowień o braku obchodzenia:
        • wysyłanie kontaktów użytkownika lub osób trzecich do innych użytkowników;
        • składanie innym użytkownikom ofert zawarcia umów lub dokonania płatności poza Portalu;
        • zaakceptować oferty wymienione powyżej.
      3. Lista działań nie jest wyczerpująca.
      4. Zgadzasz się niezwłocznie poinformować nas za pośrednictwem informacji zwrotnej na stronie kontaktowej, jeśli zaproponowano ci interakcję poza witryną lub masz uzasadnione podejrzenie, że inny użytkownik zamierza lub został już popełniony z naruszeniem klauzuli o braku obejścia. Gwarantujemy anonimowość Twojej wiadomości.
    6. Prywatność

      1. Użytkownik nie może ujawniać ani wykorzystywać żadnych danych osobowych i tajemnic handlowych ("Informacje prywatne") innych użytkowników, członków ich rodzin zakupionych przez użytkownika w związku z korzystaniem z witryny lub świadczeniem usług stronom trzecim w jakimkolwiek celu innym niż wywiązanie się z obowiązków i korzystanie z praw wynikających z warunków.
      2. Traktowanie poufne nie jest stosowane, jeżeli:
        • użytkownik dał uprzednio pisemną zgodę na wykorzystanie Informacji poufnych informacje;
        • Użytkownik ujawnił publicznie Informacje Poufne;
        • Informacje poufne muszą być ujawniane zgodnie z prawem lub decyzją właściwego organu.
      3. Zobowiązanie do zachowania poufności pozostaje w mocy po wygaśnięciu niniejszego Traktatu.
      4. Zasady zachowania poufności danych osobowych opisano w Informacje prywatne..
    7. Kary wewnętrzne

      1. Aby uniknąć naszych kar wewnętrznych lub szybko skorzystać z praw określonych w niniejszych Warunkach, zalecamy rozstrzyganie wszelkich sporów z udziałem naszego zespołu wsparcia, a mianowicie arbitrażu.
      2. W przypadku, gdy użytkownik używa agresywnego wulgaryzmów, przedstawiciel pomocy technicznej może renderować dialog jednostronnie. 
      3. W przypadku systematycznej nieprawidłowej komunikacji ze strony Użytkownika z obsługą klienta administracja zastrzega sobie prawo do odmowy użytkownikowi wsparcia. W przypadku, gdy użytkownik prowadzi systematyczną, niepoprawną komunikację z innymi użytkownikami kolaboratora, administracja zastrzega sobie prawo do zablokowania Użytkownikowi dostępu do systemu. Jeśli między dwoma użytkownikami systemu występuje sytuacja konfliktowa, w której nie można osiągnąć porozumienia, zalecamy skontaktowanie się z arbitrażem.
      4. Jeśli Właściciel portalu nie przyjmie i nie zachowa odpowiedzi Zastępcy na Reklamację w ciągu 2 dni roboczych ("Bezczynność"), zostaną nałożone kary wewnętrzne:
        • za pierwszy i drugi przypadek rozwiązania umowy z wyżej wymienionych powodów odejmujemy 20 punktów od ratingu Właściciela za każdy taki przypadek rozrywanie;
        • po raz trzeci od tego czasu sprawimy, że pro-opozycja nie będzie dostępna w katalogu.
      5. Jeżeli po przyjęciu zadania przez stronę umowy właściciel portalu nie dotrzyma terminu
        termin dostarczenia materiałów reklamowych lub utraty kontaktu z Reklamodawcą, oraz
        Reklamodawca rozwiąże umowę, przy czym zastosowanie będą miały kary wewnętrzne:
        • za pierwsze i drugie rozwiązanie umowy z wyżej wymienionych powodów odejmujemy 20 punktów od oceny Właściciela za każdy taki przypadek rozrywanie;
        • po raz trzeci od tego czasu udostępnimy proopozycję w katalogu..
      6.  Aby wyjaśnić, termin "Rzędzie" odnosi się do braku pomyślnie zakończonych uzgodnień między nieaktywnymi lub zakłócającymi działalność pod operacjami.
      7. W przypadku, gdy Posiadacz pomyślnie zakończy operację po pierwszej, lub drugi czas braku aktywności lub wypowiedzenia umowy, wszystkie kary wewnętrzne zostaną anulowane, a Właściciel portalu otrzyma z powrotem swoje punkty rankingowe
      8. Sprawimy, że Rynki użytkownika będą niedostępne w Portalu w następujących okolicznościach:
        • dostępność materiałów promocyjnych na stronach internetowych Klienta osiągnęła poziom 84% lub mniej, lub 5 materiałów promocyjnych na stronach internetowych Klienta stało się niedostępnych; lub
        • liczba indeksów dla Twoich portali z dostarczonymi materiałami reklamowymi osiągnęła 79% lub mniej z liczby dostarczonych artykułów, lub 5 materiałów reklamowych stało się niedostępnych do indeksowania w Twoim portalu.
      9. W większości przypadków nałożenie kar wewnętrznych nie powinno mieć wpływu na inne oferty tego właściciela witryny lub istniejące transakcje.
      10. Każdy właściciel witryny może aktywować niedostępną ofertę bez żadnych opóźnień, jeśli taki właściciel witryny zamierza dalej przestrzegać warunków. Aktywacja oferty prowadzi do anulowania wewnętrznego wpisu karnego. Jeśli oferta jest dezaktywowana zgodnie z punktem 2.7.8.. właściciel Serwisu może aktywować ofertę tylko pod warunkiem, że takie zdarzenia przestaną istnieć w momencie aktywacji.
  3. Odmowa od odpowiedzialności

    1. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że Witryna i usługi są świadczone na zasadzie "tak jak jest". Collaborator wyraźnie zrzeka się wszelkich gwarancji, dorozumianych lub innych, w tym między innymi dorozumianych gwarancji przydatności handlowej i przydatności do określonego celu. Collaborator nie gwarantuje, że Serwis będzie działał nieprzerwanie, terminowo, bezpiecznie i bezbłędnie. Użytkownik korzysta z Witryny i jej Usług na własne ryzyko.
    2. Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne szkody wyrządzone każdemu użytkownikowi w związku z dostarczaniem reklam.
    3. Z wyjątkiem przypadków przewidzianych przez prawo, Collaborator, nasi dyrektorzy, pracownicy, partnerzy lub agenci w żadnym wypadku nie ponoszą odpowiedzialności za żadne szczególne, pośrednie szkody lub jakiekolwiek inne szkody jakiegokolwiek rodzaju, w tym, bez ograniczeń, utratę wykorzystanie, utratę zysków lub utratę danych, czy to w wyniku działania warunków, czynu niedozwolonego (w tym, ale nie ograniczając się do zaniedbania) lub w inny sposób wynikające z, lub w żaden sposób związane z korzystaniem, lub niemożnością korzystania z naszej, spowodowane lub wynikające z wykorzystania przez dowolnego użytkownika jakichkolwiek informacji uzyskanych od Collaborator, lub które powstały w wyniku błędu, pominięcia, przerwania, usunięcie plików lub wiadomości e-mail, błędów, wad, wirusów, opóźnień w działaniu lub transmisji, lub jakiejkolwiek awarii wydajności, czy to w wyniku siły wyższej, awarii komunikacji, kradzieży, zniszczenia lub nieautoryzowanego dostępu do rekordów Collaborator, lub strony internetowej.
    4. Jeśli obowiązujące prawo nie zezwala na całkowite lub częściowe zastosowanie powyższego ograniczenia odpowiedzialności wobec użytkownika, ograniczenia będą miały zastosowanie do użytkownika tylko w zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo. Rozumiesz i zgadzasz się, że jesteś zobowiązany do egzekwowania wszelkich przepisów, które odnoszą się do kraju zamieszkania, w odniesieniu do korzystania z witryny, i że nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek nielegalne lub nieautoryzowane korzystanie z witryny. Użytkownik wyraża zgodę na osobistą odpowiedzialność za wszelkie podatki pobierane w związku z korzystaniem z programu zgodnie z przepisami kraju zamieszkania podatkowego.
    5. W wyniku korzystania z naszych Usług nie powstaje między nami a użytkownikiem żadna relacja typu joint venture, partnerstwo, zatrudnienie czy pośrednictwo. Nie mamy żadnej kontroli nad użytkownikami.
    6. Nigdy nie będziemy traktowani jako agent podatkowy żadnego użytkownika.
    7. Witryna zawiera linki do stron internetowych osób trzecich. Nie ponosimy odpowiedzialności za zawartość stron, do których prowadzą linki. Strona internetowa innej firmy, do której można uzyskać dostęp z witryny, nie jest zależna od Collaboratora i nie mamy żadnej kontroli nad treścią tej witryny, chyba że stwierdzimy inaczej. Ponadto link do dowolnej strony internetowej innej firmy nie oznacza, że Collaborator popiera lub przyjmuje jakąkolwiek odpowiedzialność za treść, lub korzystanie z takiej witryny.
    8. Jeśli otrzymamy skargi lub roszczenia dotyczące utraty, lub uszkodzenia od klientów, lub osób trzecich związanych z reklamacją, odpowiedni właściciel witryny ponosi wyłączną odpowiedzialność za rozwiązanie takich skarg lub roszczeń, a także za wszelkie koszty z nimi związane.
    9. W przypadku naruszenia Warunków Użytkownik zrekompensuje i zwróci poniesione przez nas straty z powodu naruszenia.
    10. Nie możesz wnosić żadnych roszczeń do Collaboratora za nieprzestrzeganie naszych zobowiązań wynikających z warunków wynikających z siły wyższej - z przyczyn niezależnych od nas, w tym między innymi strajków, blokad, niedoborów siły roboczej lub materiałów, po uzyskaniu jakiegokolwiek zezwolenia, zgody lub zatwierdzenia wymaganego przez Collaboratora, opóźnienia jakiegokolwiek podwykonawcy lub dostawcy, wszelkiego rodzaju wypadków, zamieszek, niepokojów politycznych lub społecznych, elementów, przez akt państwa lub rządu, w tym działań regulujących lub innych uprawnień, lub jakichkolwiek innych przyczyn poza naszą absolutną i bezpośrednią kontrolą.
    11. Użytkownik zobowiązuje się zwolnić Collaborator, wszelkich jego urzędników, dyrektorów, pracowników, podwykonawców, partnerów i agentów, a także jego stowarzyszonych i podporządkowanych osób od wszelkich roszczeń, kosztów, wydatków, strat, zobowiązań, strat, wydatków jakiegokolwiek rodzaju, związanych lub powstałych w związku z jakimikolwiek roszczeniami, skarżąc się, wersjami, detektywem lub innych mieszkańców, które wynikają lub są związane o takim:
      1. jakiekolwiek faktyczne lub zagrażające naruszenie przez Użytkownika oświadczeń, gwarancji lub przymierzy określonych w Warunkach;
      2. niewłaściwego, lub nieprawidłowego korzystania przez użytkownika z Portalu lub dostępnych na niej informacji;
      3. dostęp przyznany jakiejkolwiek innej stronie lub korzystanie z Portalu za pośrednictwem konta użytkownika zgodnie ze środkami ostrożności określonymi w niniejszej Umowie.
    12. Wszystkie zastrzeżenia wymienione powyżej mają zastosowanie, chyba że prawo stanowi inaczej.
  4. Własność intelektualna

    1. Portal, treści kreatywne opublikowane przez nas na portalu, lub w innym miejscu w związku z nią lub w związku z Usługami stanowią własność intelektualną współpracownika i są chronione prawem autorskim, patentowym, tajemnicą handlową i innymi prawami własności intelektualnej.
    2. Treści to treści dowolnego typu (audio, wideo, obrazy, teksty) prezentowane na Portalu w formie, do którego mają dostęp współpracownicy, użytkownicy i odwiedzający.
    3. Treści kreatywne oznaczają treści będące wynikiem ludzkiej kreatywności. Treści kreatywne nie obejmują informacji osobistych, faktów, przepisów prawa ani innych informacji o charakterze nietwórczym.
    4. Twoje prawo do korzystania z naszej własności intelektualnej jest wyraźnie przyznane przez nas zgodnie z niniejszymi warunkami i postanowieniami, pod warunkiem pełnego ich przestrzegania przez Ciebie ("Licencja").
    5. Licencja dotyczy dozwolonego korzystania z Portalu przez użytkownika i pozwala na:
      1.  publikowania, pobierania, przechowywania, udostępniania, wysyłania, wyświetlania lub odtwarzania treści w Portali lub za jej pośrednictwem;
      2. przeglądania i uzyskiwania dostępu do naszych treści oraz treści innych użytkowników, a także wszelkich innych treści udostępnianych w Portalu lub za jej pośrednictwem.
    6. Zgodnie z tym postanowieniem, udzielimy Ci licencji, która jest: 
      1. ograniczone, co oznacza, że możesz korzystać z Portalu wyłącznie w celach określonych w niniejszym Wyłączeniu Odpowiedzialności;
      2. niewyłączne, co oznacza, że możemy udzielać takich samych lub podobnych licencji innym osobom;
      3. niezbywalne, co oznacza, że licencja jest udzielana wyłącznie na rzecz użytkownika, a użytkownik nie może przenieść żadnych praw, których mu udzielamy, na jakąkolwiek inną osobę;
      4. nie podlega sublicencjonowaniu, co oznacza, że użytkownik nie może udzielać sublicencji na żadne z praw, które zostały mu przyznane;
      5. jej ważność jest ogólnoświatowa, co oznacza, że licencja nie jest ograniczona terytorialnie, chyba że obowiązujące prawo zabrania udzielania licencji w niektórych krajach;
      6. może zostać cofnięta, co oznacza, że możemy wypowiedzieć niniejszą Licencję według własnego uznania.
    7. Publikując swoje kreatywne treści na Portali, użytkownik udziela nam ogólnoświatowej, nieocenzurowanej, wolnej od tantiem, niewyłącznej, zbywalnej i wolnej od tantiem licencji na wykorzystanie kreatywnych treści w dowolny sposób. Prawa przyznane nam przez Użytkownika służą wyłącznie do ograniczonego oferowania i ulepszania naszych Usług.
    8. Użytkownik jest osobiście odpowiedzialny za wszystkie swoje treści. Przesyłając swoje treści do Portalu, użytkownik oświadcza i gwarantuje, że jest właścicielem praw autorskich do tych treści oraz że może udzielić nam licencji na wykorzystanie swoich kreatywnych treści.
    9. Jeśli uważasz, że jakakolwiek treść zamieszczona na Portali narusza Twoje prawa własności intelektualnej, powiadom nas o tym.
    10. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania lub zablokowania dostępu do dowolnej treści w dowolnym momencie i bez uprzedzenia, jeśli według naszego wyłącznego uznania uznamy, że treść ta narusza niniejsze Warunki lub jest chroniona prawem.
  5. Prawo egzekwowane i rozwiązywanie sporów

    1. Postanowienia niniejszego Rozdział mają zastosowanie do stosunków między użytkownikami a Współpracownikiem w zakresie świadczenia Usług.
    2. W odniesieniu do wszelkich sporów prawnych zgodnie z warunkami i interpretacją Warunków strony podlegają obowiązującemu prawu Republiki Cypryjskiej.
    3. Wszelkie spory pomiędzy użytkownikiem a Współpracownikiem wynikające z korzystania przez użytkownika z Portalu lub Usług, powstania, wdrożenia, interpretacji, unieważnienia, zawieszenia lub rozwiązania Warunków, oraz wynikające z nich lub z nimi związane w jakikolwiek sposób, będą rozstrzygane przez właściwe organy sądowe w Republice Cypryjskiej, właściwe do rozstrzygania sporów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    4. Przed wniesieniem roszczenia przeciwko Współpracownikowi użytkownik zgadza się podjąć próbę rozwiązania sporu w drodze negocjacji za pośrednictwem naszego trybunału arbitrażowego, jak określono w niniejszym dokumencie. 
  6. Rozwiązanie stosunku prawnego

    1. Każda ze Stron może zakończyć obowiązywanie Warunków w dowolnym czasie i z dowolnego powodu zgodnego z tymi zasadami.
    2. Możemy rozwiązać Warunki w dowolnym momencie jeśli: 
      1. naruszył Warunki, przepisy prawa lub prawa innych osób określone w niniejszym dokumencie; lub
      2. dezaktywacja wszystkich witryn.
      3. Ponadto administracja Platformy zastrzega sobie prawo do stałego lub czasowego blokowania transakcji finansowych i odmowy dalszej obsługi w przypadku wykrycia podejrzanych transakcji lub działań ze strony użytkowników.
    3. Właściciele portali, z którymi zrywamy stosunki, nie mają prawa do środków Podwykonawców, które są zamrożone jako zabezpieczenie płatności (zaliczki na usługi) we wszystkich umowach, uzgodnionych, ale nie zamkniętych do momentu rozwiązania. Zapewnimy odmrożenie tych środków dla wszystkich podwykonawców, z którymi wynajmujący zawarł umowę.
    4. Wszystkie umowy zawarte z użytkownikiem, z którym rozwiązaliśmy Warunki, również zostaną rozwiązane.
    5. W przypadku, gdy kwota wniesionej przez reklamodawcę przedpłaty za usługi przekracza wartość faktycznie świadczonych reklamodawcom usług, różnica między podanymi kwotami jest uznawana za wpłaconą przez reklamodawcę na rachunek płatności (przedpłaty) za przyszłe usługi na stronie collaborator.pro.
    6. Status "Nieaktywne konto"

      Jeśli w ciągu 365 dni nie było transakcji według bilansu konta, na przykład:

      1. uzupełnianie;
      2. wypłata;
      3. dochody z programu partnerskiego;
      4. i inne transakcje wskazujące na aktywność rachunku,
       

      wtedy, w 366 dni konto otrzymuje status "Użytkownik nieaktywny", a administracja programu Collaborator nalicza opłaty za utrzymanie nieaktywnego konta.

       

      Ile wynosi opłata za obsługa nieaktywnego konta?

      1. z konta w hrywnach — 10 hrywien dziennie;
      2. konta dolarowego — 1 dolar dziennie.
       

      Jeśli aktywność na koncie nie zostanie wznowiona w ciągu 90 dni (brak zmian salda poza potrąceniem opłat za utrzymanie konta), saldo zostanie wyzerowane.

      Jeśli konto nie będzie ponownie aktywne w ciągu 90 dni (brak zmian salda poza opłatą za utrzymanie konta), saldo zostanie wyzerowane.

      Jeśli nie posiadasz wystarczającego salda, aby pokryć opłatę za utrzymanie nieaktywnego konta, konto zostanie wyzerowane.

      Przed rozpoczęciem odpisu środków, a także w momencie odpisu, użytkownik będzie stale informowany za pośrednictwem wiadomości e-mail i powiadomień w interfejsie.

    7. Zakończenie pracy z kontami w rublach i użytkowników z Federacji Rosyjskiej

      Z dniem 24.05.22 zamykamy nieaktywne konta w rublach oraz konta w innych walutach należące do użytkowników z Federacji Rosyjskiej i Republiki Białorusi.

      Przywłaszczenie "Nieaktywnego konta" następuje w przyspieszonej procedurze.

      Jeśli konto nie było aktywne przez 180 dni, otrzymuje status "Konto nieaktywne".

      Jeśli w ciągu 15 dni nie nastąpi zmiana salda, zostanie ono wyzerowane, ponieważ nie obsługujemy już kont w rublach.

  7. Poprawki

    1. Użytkownik zostanie powiadomiony na 7 dni przed datą wprowadzenia istotnych zmian w postanowieniach regulaminu. Kiedy tak się stanie, data ta zostanie podana w kolumnie "Ostatnia aktualizacja" u góry warunków.
    2. Dalsze korzystanie z witryny po takich zmianach oznacza akceptację najnowszej wersji niniejszych Warunków.
  8. Dodatkowe postanowienia

    1. Warunki zastępują wszelkie inne uzgodnienia między Stronami, a także wszystkie poprzednie wersje tych zasad. Jeśli którekolwiek z postanowień Warunków (klauzula lub zatwierdzenie w klauzuli) zostanie uznane za nieważne lub niewykonalne, nie będzie miało wpływu na inne postanowienia w całości lub w części.
    2. Nasza niezdolność do korzystania z jakiegokolwiek prawa lub postanowienia Warunków nie powinna być traktowana jako zrzeczenie się takiego prawa, lub postanowienia Warunków.
    3. Niniejsze warunki nie podlegają cesji, przeniesieniu ani licencjonowaniu, z wyjątkiem naszej uprzedniej pisemnej zgody. Możemy przenieść, przenieść lub przekazać niniejsze Warunki, a także nasze Prawa i obowiązki bez uprzedzenia.
    4. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące korzystania z witryny lub warunków, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.