Ostatnia aktualizacja: 17.12.2019
Ponieważ korzystanie przez użytkownika ze Strony internetowy lub Usług wymaga przetwarzania jego danych osobowych ("Dane"), staramy się w pełni przejrzyście informować użytkownika o naszych działaniach. Przygotowaliśmy niniejszą politykę prywatności jako środek właściwy do wypełnienia tego obowiązku.
Terminy podane w tym dokumencie mają takie samo znaczenie jak w naszych Warunkach użytkowania portalu.
W niniejszym dokumencie wyjaśniamy następujące zagadnienia:
Jeśli masz mniej niż 16 lat lub prawo Twojego kraju określa niższy limit wieku, w którym możemy przetwarzać Twoje dane za Twoją zgodą, przed przekazaniem nam jakichkolwiek danych osobowych musisz uzyskać zgodę rodziców lub opiekunów. W każdym razie nasze usługi nie są odpowiednie dla dzieci poniżej 16 roku życia.
Objętość. Gromadzimy i wykorzystujemy adresy e-mail naszych potencjalnych użytkowników z publicznie dostępnych źródeł (np. sieci społecznościowe, kontakty na stronach internetowych itp.).
Podstawy prawne. Ponieważ udostępniasz swój adres e-mail publicznie i ponieważ dane te są związane z Twoją działalnością zawodową, uważamy, że nie masz nic przeciwko gromadzeniu i wykorzystywaniu tych danych. W takim przypadku leży to w naszym uzasadnionym interesie, ponieważ takie przetwarzanie jest niezbędne do zaoferowania Ci współpracy i nie ma oczywistych negatywnych konsekwencji lub zagrożeń dla Twoich danych w wyniku takiego przetwarzania.
Cele. Przetwarzamy te dane, aby zaoferować Państwu współpracę oraz przekazać Państwu inne informacje związane z naszą podstawową działalnością poprzez wysyłanie wiadomości e-mail. Jeśli nie chcesz otrzymywać takich wiadomości, poinformuj nas o tym, a my już nigdy więcej nie będziemy Cię niepokoić.
Okres przechowywania. Przechowujemy te dane do czasu, gdy dana osoba zrezygnuje z otrzymywania naszych wiadomości e-mail lub w inny sposób sprzeciwi się ich przetwarzaniu.
Dostęp. Dostęp do tych danych mają nasi pracownicy oraz zewnętrzna firma zajmująca się automatyzacją marketingu (z siedzibą w USA), która spełnia wymogi GDPR oraz porozumienia EU-USA i Swiss-US Privacy Shield.
Środki ochrony. W odniesieniu do tych danych stosujemy takie same środki ochrony, jak w przypadku danych uzyskanych z konta użytkownika (zob. poniżej).
Objętość. Zbieramy, przechowujemy i wykorzystujemy informacje podane przez użytkownika podczas rejestracji w Portalu, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i preferencje walutowe.
Podstawy prawne. Przetwarzamy dane, ponieważ użytkownik udostępnia je nam dobrowolnie. Poprzez swoje jednoznacznie pozytywne działanie użytkownik udziela nam zgody na przetwarzanie tych danych.
Cele. Potrzebujemy tej informacji, aby zidentyfikować użytkownika spośród innych użytkowników. Identyfikacja jest warunkiem wstępnym korzystania z pełnego zakresu naszych Usług. Na podstawie tych danych tworzymy i prowadzimy zapisy dotyczące konta użytkownika. Pomoże to również innym użytkownikom i nam zrozumieć, z kim oni lub my wchodzimy w interakcje w Portalu. To samo dotyczy publicznych komentarzy na Portalu lub komentarzy na naszym blogu.
Możemy również wykorzystać Twój adres e-mail do wysyłania biuletynu. Jeśli nie chcesz ich otrzymywać, poinformuj nas o tym, a my nie będziemy Cię niepokoić, dopóki nie zarejestrujesz się ponownie.
Okres przechowywania. Ponieważ jesteśmy zobowiązani do prowadzenia rejestru konta użytkownika, dane są przechowywane co najmniej przez okres aktywności profilu, zgodnie z metodą przetwarzania. Możemy jednak przechowywać Twoje dane przez 12 miesięcy od dezaktywacji konta, abyś mógł ponownie aktywować swoje konto bez opóźnień lub bez konieczności rejestracji nowego konta, W przypadku jakichkolwiek sporów wynikających z korzystania z naszych usług lub z nimi związanych.
Po upływie tego czasu zaprzestaniemy przetwarzania danych osobowych i usuniemy je tak szybko, jak to będzie możliwe, chyba że prawo będzie wymagać inaczej.
Dostęp. Mamy nadzieję, że rozumiesz, że Portal nie działa samodzielnie. Nasi pracownicy lub wykonawcy będą zaangażowani w obsługę Portalu i będą mieli dostęp do Twoich danych.
Oprócz naszych pracowników i wykonawców korzystamy również z usług zewnętrznych w celu poprawy wydajności naszej Portalu i Usług. Usługi te obejmują platformę Zarządzania Relacjami z Klientami (hostowaną w UE), Usługi Wsparcia Klienta (hostowane w UE), System Zarządzania Relacjami z Klientami (hostowany w USA) oraz Usługi Informacyjne (hostowane w USA).
Jak widać, wszystkie nasze usługi zewnętrzne są zlokalizowane w strefie UE lub w USA. Oznacza to, że tacy dostawcy usług podlegają przepisom GDPR lub umowy o poufności UE-USA i Szwajcaria-USA, które ustanawiają najwyższe światowe standardy ochrony danych. Współpracujemy tylko z zaufanymi i sprawdzonymi serwerami, więc nie musisz się martwić o dostęp osób trzecich.
Środki ochrony. Niezależnie od tego, że zapewniamy dostęp do danych innym podmiotom, nie należy skarżyć się na naruszenie prywatności. Zgodnie z wymogami prawa zapewniamy zarówno techniczne, jak i organizacyjne środki ochrony danych.
Aby zapobiec kradzieży danych podczas korzystania z Witryny, używamy protokołu HTTPS (Hypertext Transfer Protocol), korzystając z certyfikatów zapewniających bezpieczeństwo danych i szyfrowanie komunikacji. W celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa wprowadziliśmy haszowanie haseł, aby pomóc Ci uniknąć nieuprawnionego użycia Twojego konta.
Jeśli chodzi o przechowywanie danych, postanowiliśmy pozostawić tę kwestię profesjonalistom. Z technicznego punktu widzenia gromadzone przez nas dane są przechowywane w bezpiecznych miejscach, na przykład na serwerach firmy Hetzner Online GmbH z siedzibą w Niemczech. Ponadto posiadamy kopię zapasową bazy danych, ponieważ dodatkowo korzystamy z platform obliczeniowych w chmurze Amazon Web Services zlokalizowanych w USA.
Jeśli chodzi o środki organizacyjne, podpisujemy umowy o zachowaniu poufności zarówno z naszymi pracownikami, jak i kontrahentami. W odniesieniu do naszych kontrahentów zlokalizowanych poza UE podejmujemy odpowiednie środki w celu zapewnienia pełnej zgodności z GDPR w przypadku takich transferów danych.
Objętość. Możemy gromadzić i wykorzystywać dane dotyczące płatności, gdy użytkownik zażąda wpłaty lub wypłaty z salda w swoim profilu użytkownika. Dane te obejmują imię i nazwisko lub nazwę firmy, numer identyfikacji podatkowej, adres zameldowania, numer telefonu kontaktowego. Należy pamiętać, że nie będziemy gromadzić ani przetwarzać danych dotyczących płatności, jeśli użytkownik zdecyduje się na polecenie zapłaty lub uznanie salda w systemie księgowym. W przypadku takich transakcji dane użytkownika są gromadzone przez zewnętrznych dostawców usług płatniczych, a użytkownik może wybrać, z którego z nich chce korzystać. Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób systemy płatności przetwarzają Twoje dane, zapoznaj się z ich polityką prywatności. Zapewniamy, że nie współpracujemy z podejrzanymi systemami płatności, więc jeśli tylko operatorzy płatności są dostępni na naszej stronie internetowej, to znaczy, że można im zaufać.
Podstawy prawne. Przetwarzamy dane w celu wypełnienia naszych zobowiązań umownych zgodnie z warunkami korzystania. Użytkownik również chętnie udostępnia nam te dane. Poprzez swoje jednoznacznie pozytywne działanie użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych.
Cele. Dane te będą zbierane i wykorzystywane w celu utworzenia konta użytkownika, w szczególności w celu utworzenia konta, które prześlemy użytkownikowi jako dowód zapłaty. Po przekazaniu danych dotyczących płatności po raz pierwszy, dla wygody użytkownika zachowujemy te dane do kolejnych podobnych transakcji, aby nie trzeba było ich ponownie przesyłać.
Okres przechowywania. Dane te są przechowywane do momentu, gdy użytkownik zażąda ich usunięcia lub gdy rejestracja zostanie anulowana.
Dostęp. Dostęp do tych danych mają tylko nasi pracownicy i lokalni partnerzy. Jak już mówiliśmy, z naszymi współpracownikami podpisujemy umowy o zachowaniu poufności.
Metody bezpieczeństwa. Nie uważamy, że dane te są mniej ważne niż zapisy księgowe. Dlatego też w odniesieniu do danych dotyczących płatności stosujemy te same środki techniczne i organizacyjne, o których mowa powyżej.
Kolejną ważną rzeczą, o której należy wiedzieć, jest fakt, że w Witrynie używamy plików cookie, które gromadzą niektóre dane osobowe użytkowników. Więcej informacji można znaleźć w naszej polityce dotyczącej plików cookie.
Prawo dostępu do twoich danych
Prawo na poprawki
Prawo do usunięcia danych ("prawo bycia zapomnianym")
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Prawo do odwołania zgody
Prawo zakazu przetwarzania danych
Prawo do przenoszenia danych
Jak realizować swoje prawa
Prawo dostępu do twoich danych. Możesz poprosić nas o potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, czy nie. Możesz zadać nam wszelkie pytania dotyczące takiego przetwarzania, np. kategorii danych, konkretnych operacji przetwarzania Twoich danych, okresu przetwarzania, środków ochrony lub dostępu do Twoich danych osobowych. Przekażemy Ci te informacje.
Prawo na poprawki. Użytkownik może zażądać poprawienia wszystkich nieprawidłowych danych osobowych dotyczących jego osoby. Możesz również uzupełnić swoje dane osobowe, jeśli uważasz, że czegoś brakuje.
Prawo do usunięcia danych ("prawo bycia zapomnianym"). Możesz poprosić nas o usunięcie Twoich danych osobowych, jeżeli ich przetwarzanie nie jest już konieczne do osiągnięcia celów, dla których zostały zebrane, lub jeśli nie ma podstawy prawnej do ich przetwarzania. W większości przypadków użytkownik nie musi się z nami kontaktować w sprawie tych działań, ponieważ systematycznie sprawdzamy, które dane nie są już potrzebne do świadczenia naszych Usług, chyba że prawo wymaga inaczej. W każdym przypadku Twoje prawa są ponad wszystko, dlatego nie wahaj się skontaktować z nami.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych. W niektórych przypadkach określonych przepisami prawa użytkownik może również ograniczyć sposób przetwarzania swoich danych. Na przykład, jeśli zaprzeczysz prawidłowości przetwarzania Twoich danych osobowych lub jeśli nie jesteśmy już zainteresowani przetwarzaniem Twoich danych osobowych, ale chcesz, abyśmy to robili z innych powodów, na przykład w celu przedstawienia komukolwiek wyzwania - wtedy zamiast usunięcia informacji, ich przetwarzanie zostanie ograniczone.
Prawo do odwołania zgody. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można odwołać w dowolnym momencie, kontaktując się z nami, bez uszczerbku dla legalności przetwarzania danych na podstawie zgody udzielonej przed jej odwołaniem. Po otrzymaniu takiego żądania zaprzestania przetwarzania danych.
Prawo zakazu przetwarzania danych. Możesz sprzeciwić się przetwarzaniu swoich danych osobowych, jeśli przetwarzanie to jest związane z wypełnianiem naszej misji w interesie publicznym lub z wykonywaniem powierzonych nam obowiązków służbowych; jeśli przetwarzamy informacje o użytkowniku w celu realizacji uzasadnionych interesów naszych lub strony trzeciej, a użytkownik uważa, że interesy te kolidują z jego interesami lub podstawowymi prawami i wolnościami.
Jeśli złożysz petycję sprzeciwiającą się przetwarzaniu danych, nie będziemy ich przetwarzać, chyba że będziemy w stanie podać uzasadnione prawnie powody takiego postępowania. Należy pamiętać, że jeśli przetwarzamy Państwa dane osobowe na potrzeby marketingu bezpośredniego, mają Państwo prawo w dowolnym momencie sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu bez podawania przyczyny. Nie będziemy już przetwarzać Twoich danych do celów marketingu bezpośredniego.
Prawo do przenoszenia danych. Masz również prawo do przekazania danych, które przetwarzamy, innemu administratorowi, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy, a przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany.
Jak realizować swoje prawa. Swoje dane osobowe można przekazać w dowolny sposób za pośrednictwem poniższych danych kontaktowych. Wnioski te są bezpłatne. Odpowiemy na wniosek w ciągu jednego miesiąca od jego otrzymania. Okres ten może zostać przedłużony o kolejne dwa miesiące, jeśli liczba wniosków jest zbyt duża lub jeśli rozpatrywany wniosek jest skomplikowany i wymaga dużego nakładu pracy. O każdym takim przedłużeniu terminu poinformujemy w ciągu miesiąca od otrzymania wniosku wraz z uzasadnieniem.
W naszej Polityce dotyczącej plików cookie wskazaliśmy inne prawa dotyczące prywatności użytkownika.
W przypadku naruszenia jakichkolwiek danych osobowych użytkownika, jeżeli istnieje wysokie ryzyko naruszenia praw osoby, której dane dotyczą, niezwłocznie powiadomimy o tym zdarzeniu użytkownika oraz odpowiednie organy ochrony danych. Podejmiemy również wszelkie możliwe działania, aby zminimalizować takie ryzyko.
Od czasu do czasu możemy modyfikować lub aktualizować niniejszą Politykę prywatności, aktualizując datę ostatniej aktualizacji u góry Polityki Prywatności i dodając szczegóły w sekcji "Główne zmiany" powyżej. Poinformujemy Cię o wszelkich zmianach na 7 dni przed ich wejściem w życie.
Jeśli nadal będziesz korzystać z naszej strony internetowej lub usług po wprowadzeniu zmian w Polityce prywatności, uznamy to za akceptację takich zmian. Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, powinieneś zaprzestać korzystania z naszej strony internetowej lub usług. Jeśli zmiany będą tak znaczące, że będziemy musieli ponownie poprosić o Twoją zgodę, zrobimy to.
Mamy nadzieję, że niniejsza Polityka Prywatności odpowiedziała na wszystkie pytania dotyczące twojej prywatności na naszej stronie internetowej i mamy nadzieję, że nam zaufasz.
Ale jeśli nadal uważasz, że nadal masz niewyjaśnione punkty dotyczące swojej prywatności, skontaktuj się z nami:
I.M. COLLABORATOR LTD
Company registered under the laws of Cyprus,
Located at Peiraios, 30, 1st floor, Flat / Office 1, Strovolos, 2023, Nicosia, Cyprus,
Company number: ΗΕ 403087
Email for privacy issues: support@collaborator.pro