na Telegram
kanałach Telegram🙋♀️
pośrednictwem najlepszych
kanałów Telegram.
kampanii reklamowej.
wśród Twoich docelowych
odbiorców.
Reklamuj się na najlepszych kanałach Telegram

Reklamuj się skutecznie i wygodnie




Dlaczego firmy korzystają z Collaborator
Zarejestruj sięZamawianie reklam na Telegram jest łatwe
Zarejestruj się- Zarejestruj się
- Wybierz kanał z katalogu
- Złóż zamówienie
- Właściciel publikuje post reklamowy
- Obserwuj rozwój swojej firmy
Skuteczna dystrybucja treści za pomocą Collaborator
Collaborator — platformy, która skupia właścicieli/administratorów kanałów Telegramowych i zainteresowanych reklamodawców. Z naszego katalogu klienci mogą szybko i wygodnie wybrać odpowiednie kanały do umieszczania swoich reklam.
Telegram Messenger zyskuje popularność każdego roku. Według stanu na Czerwiec 2022 ilość użytkowników na całym świecie wynosiła 700 mln. Dzięki wygodnym formatorom grup tematycznych i kanałów możesz zaoferować ofertę reklamową maksymalnie zaangażowanym i odpowiednim odbiorcom. Nie ma rozwiniętej oficjalnej reklamy wewnętrznej (jak na Facebook lub Instagram). A odwołanie reklamodawców tak natywnie, jak to możliwe, można dopasować do ogólnej koncepcji treści konkretnego kanału. Zwiększa to poziom zaufania i skuteczność komunikatów reklamowych.
Umieszczanie Telegram Ads za pośrednictwem specjalnej giełdy jest szybsze i bezpieczniejsze. Masz pełną kontrolę nad procesem, a także możesz uniknąć komunikacji z pozbawionymi skrupułów wykonawcami/klientami. Proces samodzielnego wyszukiwania trwa znacznie dłużej, chociaż istnieje więcej witryn do wyboru dla klienta. Ponadto istnieje wysokie ryzyko oszustwa i niewykonania zobowiązania przez drugą stronę.
Tak, jest całkowicie bezpieczny. W końcu Platforma pośredniczy między Klientem a wykonawcą i reguluje realizację wzajemnych umów.
Tak, możesz. Katalog i karta platformy reklamowej odzwierciedlają następujące dane według kanałów: temat, ilość subskrybentów, zasięg postu, zaangażowanie, zasięg dzienny, ilość postów dziennie, indeks cytowań, język.
Zamawiając umowę, klient określa żądaną datę publikacji komunikatu reklamowego. Jeśli administrator kanału nie może opublikować oferty w tym dniu, czas publikacji jest dodatkowo uzgodniony.