Wesprzyj Ukraine i ukraińców Szczegółowy
Publikowanie informacji prasowych za pośrednictwem aplikacji Collaborator

Umieszczanie komunikatów prasowych

2000 najlepszych mediów z publicznością na żywo w Collaborator✌️🗞️

Zarejestrować się

Zamieść informacje prasowe
na wysokiej jakości witrynach 📢

Użyj wygodnych filtrów, aby wybrać najlepsze media do publikowania komunikatów prasowych. Wybierz region, temat, zakres cen, pożądaną publiczność.

Katalog mediów do umieszczania informacji prasowych

Z nami pracują popularne Media i czasopisma

Kto będzie potrzebował umieszczanie informacji prasowych🐧

wewnętrzny marketer

Ci — inhaus marketer

Specjalista SEO

Ci — Specjalista SEO

agencja marketingowa

Ci — agencja marketingowa

Czy pracujesz jako zespół? Sprawdź nasze oferta dla zespołów.

Publikuj PR-wiadomości i artykuły szybko i łatwo🏃

Szybkie informowanie opinii publicznej o swoich wiadomościach — jest pracochłonnym zadaniem. Możesz samodzielnie znaleźć odpowiednie strony i wysłać komunikat prasowy do wszystkich, ale zgodzisz się, że jest to niepotrzebnie długie. Publikując artykuły lub PR-wiadomości za pośrednictwem Collaboratora, zaoszczędzisz czas sobie i swoim pracownikom.

Rozpoczynać
  • Czytelnicy wielu mediów zobaczą Twoją informację prasową na głównych stronach mediów;
  • Uzyskaj dodatkowe linki do swojej witryny z zasobów wysokiej jakości;
  • Uzyskaj dostęp do bazy danych witryn z prawdziwymi czytelnikami;
  • Wzmianki o Twojej marce będą rosły, wizerunek firmy wzrośnie;
  • Wiele mediów daje zniżki dla agencji — od 10%

Pięć powodów, aby opublikować komunikat prasowy za pośrednictwem Collaborator💡

Jest szybki🏂

Zakwaterowanie trwa zwykle 1-2 dni.

Strony, które publikują komunikaty prasowe szybciej niż 24 godziny, otrzymują specjalny znak

Szybkie umieszczanie informacji prasowych w mediach

To po prostu🍍

Ponad 2000 tysięcy witryn jest gotowych do opublikowania komunikatu prasowego.

Wygodne filtry:

  • kraj (region, miasto);
  • pożądana frekwencja;
  • tematyka;
  • z ogłoszeniem lub bez;
  • Parametry SEO stron (spam, zaufanie, ICS).
filtry multimediów w aplikacji Collaborator

Prawdziwe recenzje🛀

Przeczytaj recenzje mediów, w których publikujesz swoją informację prasową.

Przeczytaj prawdziwe recenzje od reklamodawców. A po udanych transakcjach nie zapomnij zostawić opinii na temat pracy z witryną.

recenzje mediów

Prawdziwe statystyki ruchu🔥

Publikuj komunikaty prasowe i artykuły PR na stronach o dużym natężeniu ruchu.

Udostępniane są rzeczywiste statystyki: ruch w ciągu ostatnich 6 miesięcy, źródła ruchu

harmonogram obecności w mediach

Niskie ceny

Wiele witryn, które z nami współpracują, daje dobre zniżki na umieszczanie informacji prasowych.

Ceny za umieszczanie informacji prasowych są często 2 lub nawet 3 razy niższe niż za publikację artykułów.

ceny za umieszczanie informacji prasowych w Collaborator

FAQ

Komunikat prasowy — rodzaj artykułu dla dziennikarzy i influencerów branżowych, który mówi o pewnej okazji informacyjnej z życia firmy. Może być publikowany na stronie darczyńcy w oryginalnej formie lub stanowić podstawę autorskiego materiału dziennikarskiego.

Dystrybucja komunikatów prasowych — jest to jeden z kierunków PR. Cel — reprezentacja na platformach medialnych i kształtowanie swojej marki publicznej. W istocie to jest potrzebne każdemu biznesu, który wytwarza produkty lub świadczy usługi.

Im częściej pojawiasz się na stronach witryn profilowych, tym większa szansa na przyciągnięcie dziennikarzy i blogerów branżowych do pokrycia Twoich działań. W końcu ważne jest, aby utrzymywali trendy, stale aktualizowali okazje informacyjne, dlatego ważne jest dla nich pytanie, jak otrzymywać komunikat prasowy od wyspecjalizowanych firm i projektów. Zadaniem marketera, specjalisty PR lub specjalisty SEO ds. dystrybucji komunikatów prasowych jest wybór pakietu wysokiej jakości platform medialnych do opublikowania artykułu informacyjnego o firmie, a tym samym przyciągnięcie odpowiednich odbiorców.

Jak opublikować komunikat prasowy za pomocą kilku kliknięć? Po prostu zarejestruj się w Collaborator😉

Collaborator — content marketing market place, który umożliwia syndykacie online poprzez dystrybucję komunikatu prasowego na wysoko ocenianych platformach medialnych.

W katalogu Collaboratora możesz:

  • wybrać najwyżej oceniany plac medialny do opublikowania komunikatu prasowego z ponad 6000 witryn,
  • przeanalizować jego ruch, autorytet i inne parametry bez użycia innych płatnych narzędzi,
  • wywiedzieć się cennik, lokalizację, rodzaj linku i inne szczegóły bezpośrednio w katalogu placów,
  • omówić szczegóły umieszczenia bezpośrednio z dystrybutorem.

Aby opublikować komunikat prasowy za pośrednictwem Collaboratora, należy podjąć następujące kroki:

  • zarejestrować się w systemie i utwórz pierwszy online-projekt,
  • cwybrać z katalogu place dla posting komunikatów prasowych,
  • załatwić ofertę, pobierając niezbędne informacje,
  • uzupełnić konto i wyślij zgłoszenie komunikat prasowy do dystrybutora,
  • czekać wykonania i przeanalizować jego skuteczność.

Miejsce zamieszczenia komunikatu prasowego wskazany na karcie zasobów. A możliwość ogłoszenia na stronie głównej jest widoczna nawet na poziomie katalogu. Możesz również omówić to pytanie z właścicielem witryny, korzystając z komunikatora w systemie. To bardzo proste🙂

Koszt publikacji komunikatu prasowego zależy od:

  • poziomu konkurencji w niszy,
  • tematyki medialnej (biznes — droższy, gotowanie — tańszy),
  • ruchu (wprost proporcjonalnie),
  • zaangażowania użytkowników (jak aktywnie komentują i udostępniają treści),
  • wskaźników SEO witryny (DA, Trust, profil linków itp.),
  • rozpoznawalności agencji medialnych i tym podobnych.

EKażdy plac medialny sam określa cenę za umieszczenie materiałów klienta. Możesz ją zobaczyć już na poziomie katalogu, więc wiesz, ile będziesz musiał zapłacić przed dodaniem komunikatu prasowego. Tutaj nie ma drogo ani tanio. Cena — ten wynik kompleksu czynników.
Interesuje Cię cena w konkretnym temacie? Zobacz więcej szczegółów w naszym katalogu.

Dla firm i marek rozwijających się na rynki lokalne, lokalne media mają wyższy priorytet w publikowaniu komunikatów prasowych. W interfejsie współpracownika istnieje możliwość wyboru zasobów informacyjnych z określonym GEO. Aby to zrobić, użyj filtrów lub ustawień sortowania w katalogu, aby wybrać żądany kraj i region.

Pozostał ostatni etap — zarejestrować się

I opublikuj pierwszą informację prasową

Kupić reklamę w mediach
Zgodnie z naszą polityką dotyczącą plików cookie przetwarzamy pliki cookie, aby zapewnić użytkownikom najlepszą obsługę