2000 najlepszych mediów z publicznością na żywo w Collaborator✌️🗞️
Zarejestruj sięUżyj wygodnych filtrów, aby wybrać najlepsze media do publikowania komunikatów prasowych. Wybierz region, temat, zakres cen, pożądaną publiczność.
Ci — inhaus marketer
Ci — Specjalista SEO
Ci — agencja marketingowa
Szybkie informowanie opinii publicznej o swoich wiadomościach — jest pracochłonnym zadaniem. Możesz samodzielnie znaleźć odpowiednie strony i wysłać komunikat prasowy do wszystkich, ale zgodzisz się, że jest to niepotrzebnie długie. Publikując artykuły lub PR-wiadomości za pośrednictwem Collaboratora, zaoszczędzisz czas sobie i swoim pracownikom.
RozpoczynaćZakwaterowanie trwa zwykle 1-2 dni.
Strony, które publikują komunikaty prasowe szybciej niż 24 godziny, otrzymują specjalny znak
Ponad 2000 tysięcy witryn jest gotowych do opublikowania komunikatu prasowego.
Wygodne filtry:
Przeczytaj recenzje mediów, w których publikujesz swoją informację prasową.
Przeczytaj prawdziwe recenzje od reklamodawców. A po udanych transakcjach nie zapomnij zostawić opinii na temat pracy z witryną.
Publikuj komunikaty prasowe i artykuły PR na stronach o dużym natężeniu ruchu.
Udostępniane są rzeczywiste statystyki: ruch w ciągu ostatnich 6 miesięcy, źródła ruchu
Wiele witryn, które z nami współpracują, daje dobre zniżki na umieszczanie informacji prasowych.
Ceny za umieszczanie informacji prasowych są często 2 lub nawet 3 razy niższe niż za publikację artykułów.
Komunikat prasowy — rodzaj artykułu dla dziennikarzy i influencerów branżowych, który mówi o pewnej okazji informacyjnej z życia firmy. Może być publikowany na stronie darczyńcy w oryginalnej formie lub stanowić podstawę autorskiego materiału dziennikarskiego.
Dystrybucja komunikatów prasowych — jest to jeden z kierunków PR. Cel — reprezentacja na platformach medialnych i kształtowanie swojej marki publicznej. W istocie to jest potrzebne każdemu biznesu, który wytwarza produkty lub świadczy usługi.
Im częściej pojawiasz się na stronach witryn profilowych, tym większa szansa na przyciągnięcie dziennikarzy i blogerów branżowych do pokrycia Twoich działań. W końcu ważne jest, aby utrzymywali trendy, stale aktualizowali okazje informacyjne, dlatego ważne jest dla nich pytanie, jak otrzymywać komunikat prasowy od wyspecjalizowanych firm i projektów. Zadaniem marketera, specjalisty PR lub specjalisty SEO ds. dystrybucji komunikatów prasowych jest wybór pakietu wysokiej jakości platform medialnych do opublikowania artykułu informacyjnego o firmie, a tym samym przyciągnięcie odpowiednich odbiorców.
Jak opublikować komunikat prasowy za pomocą kilku kliknięć? Po prostu zarejestruj się w Collaborator😉
Collaborator — content marketing market place, który umożliwia syndykacie online poprzez dystrybucję komunikatu prasowego na wysoko ocenianych platformach medialnych.
W katalogu Collaboratora możesz:
Aby opublikować komunikat prasowy za pośrednictwem Collaboratora, należy podjąć następujące kroki:
Miejsce zamieszczenia komunikatu prasowego wskazany na karcie zasobów. A możliwość ogłoszenia na stronie głównej jest widoczna nawet na poziomie katalogu. Możesz również omówić to pytanie z właścicielem witryny, korzystając z komunikatora w systemie. To bardzo proste🙂
Koszt publikacji komunikatu prasowego zależy od:
EKażdy plac medialny sam określa cenę za umieszczenie materiałów klienta. Możesz ją zobaczyć już na poziomie katalogu, więc wiesz, ile będziesz musiał zapłacić przed dodaniem komunikatu prasowego. Tutaj nie ma drogo ani tanio. Cena — ten wynik kompleksu czynników.
Interesuje Cię cena w konkretnym temacie? Zobacz więcej szczegółów w naszym katalogu.
Dla firm i marek rozwijających się na rynki lokalne, lokalne media mają wyższy priorytet w publikowaniu komunikatów prasowych. W interfejsie współpracownika istnieje możliwość wyboru zasobów informacyjnych z określonym GEO. Aby to zrobić, użyj filtrów lub ustawień sortowania w katalogu, aby wybrać żądany kraj i region.
I opublikuj pierwszą informację prasową
Kupić reklamę w mediach